Ik geloof dat we allemaal vollediger kunnen leven

En luisteren naar mijn lichaam is in mijn ervaring de sleutel

Ik geloof dat we allemaal vollediger kunnen leven

En luisteren naar mijn lichaam is in mijn ervaring de sleutel

Zie jij er weleens uit alsof alles in orde is aan de buitenkant, maar voel je je van binnen totaal anders? Alsof je wil schreeuwen dat het niet in orde is, maar je hebt geen idee wat je daaraan moet doen?

Dat was ik toen ik student was.

En vandaag ben ik dat niet meer!

Breathworks coach Lisanne van Niekerk standing in a beautiful garden in Den Bosch.

Hi, ik ben Lisanne

Door mijn eigen pijnlijke reis van persoonlijk verlies, fysieke klachten en burn-out heb ik veel geleerd over hoe ik dat kon veranderen.

Ik geloof dat het de bedoeling is dat we ons allemaal vitaal en energiek voelen en genieten van wat we doen in ons leven. Want dan delen we automatisch onze talenten en potentie met onze omgeving, wat meer positiviteit en goede energie creëert.

Mijn missie is om jou te helpen sneller en bewust door je proces te bewegen. Zowel op professioneel en persoonlijk niveau ben ik hier om jou (en collega’s) de tools en ervaringen te geven om je daarin te faciliteren.

Ik help je graag verbinding te maken met de wijsheid die al in jou zit en met jouw adem en lichaam, zodat jij jouw potentie kunt gebruiken en leven. Op werk en thuis.

"Ik geloof dat we allemaal stappen kunnen zetten om vollediger te leven en in mijn ervaring is luisteren naar mijn lichaam de sleutel".

Ik hou ervan om een ​​impactvolle ervaring te creëren om jou en de mensen om je heen te helpen bloeien, zodat jij je vitaler voelt en je volledige potentieel kunt benutten. Ik heb certificeringen in facilitatie, (team)coaching, Biodynamisch Ademwerk en Trauma Release System®, hatha yoga (200hr) en verschillende andere lichaams- en ademgerichte modaliteiten. Ik vind het vooral leuk om een ​​gepersonaliseerde combinatie van deze toolbox te vinden om je te helpen op de unieke manier die jij verdient.

"Iedereen is uniek.

Elk bedrijf is uniek.

En dat vraagt ​​om een ​​unieke benadering van jou en je specifieke wensen.”

Hands of female entrepreneur calmly taking down client notes

"Iedereen is uniek.

Elk bedrijf is uniek.

En dat vraagt ​​om een ​​unieke benadering van jou en je specifieke wensen.”

En daar zit mijn potentieel en passie! Ik gebruik graag mijn creativiteit, mijn gevoeligheid en mijn systeemgerichte blik om het juiste product voor jou te creëren. Of dat nu een workshop, een training of een persoonlijk traject is, ik geniet er enorm van wanneer een project samenkomt, als het past en doet wat nodig is om jou te helpen je doelen te bereiken.

Breathworks coach Lisanne van Niekerk relaxing in the shade under a tree in a green park in Den Bosch

Het was voor mij niet altijd zo duidelijk wat ik leuk vind en waar ik energie van krijg. Onzekerheid over wie ik was en wat ik wilde samen met een flinke dosis perfectionisme en het plotselinge verlies van een van mijn beste vriendinnen, leidde bij mij op 22-jarige leeftijd tot veel fysieke klachten en een burn-out.

Ik studeerde destijds Bouwkunde in Delft (NL) en merkte dat ik emotioneel verdoofd was. Lichamelijk had ik veel klachten had waar geen duidelijke oorzaak van was, noch een duidelijke oplossing. Klachten varieerden van gewichtstoename tot RSI en verschillende voedsel-intoleranties. Ik wist zeker dat er een manier moest zijn om me vitaler te voelen en meer welzijn te vinden, eigenlijk om mezelf terug te vinden. Maar hoe dan? Met dit besef en grote wilskracht me beter te voelen begon mijn persoonlijke zoektocht.

Mijn zoektocht leidde me naar een aantal fantastische plaatsen...

En ook naar niet-ondersteunende plaatsen.

Als professionals mij vertelden "je moet er maar mee leren leven", was dat frustrerend. Ik geloofde ze niet en ging (gelukkig!) verder met zoeken. Yoga, meditatie en coaching waren enkele van de manieren die me absoluut hebben geholpen in mijn zoektocht en die ik nog steeds dagelijks toepas.

De eerste keer dat ik over ademwerk hoorde, was via een YouTube-video van twee grappig uitziende mannen die spraken over hun ademtraining. Op de een of andere manier bleef dat me bij en danste dat rond in mijn hoofd.

Ik heb de sprong gewaagd.

En me aangemeld, doodsbang!

Het was een van de beste keuzes die ik ooit heb gemaakt

Biodynamic Breathwork & Trauma Release System® heeft me mijn grootste doorbraken gegeven in het loslaten van oude patronen en pijnen, de onderliggende factoren voor mijn klachten. Dit systeem werkt met het loslaten van vastgehouden spanning in het lichaam van ervaringen die niet volledig zijn verwerkt of doorgewerkt. (Ik had er een paar ;)).

Biodynamic Breathwork and Trauma Release System logo

Het maakt gebruik van de integratie van 6 elementen en is extreem krachtig. Elke keer dat ik een nieuwe training deed, voelde ik me een nieuw mens, of eigenlijk werd ik steeds meer ik en verbond me met mijn essentie.

Ik ben heel dankbaar voor mijn persoonlijke proces. Voel me zoveel vrijer, levendiger, gelukkiger, speelser, positiever en geaarder in mijn lichaam dan tijdens mijn studie. Natuurlijk blijft het een oefening om de goede energie vast te houden en nieuwe ervaringen te verwerken, ik leer nog elke dag.

Deze geschenken die ik heb gevonden, wil ik delen met mensen zoals jij en ik: Mensen die klaar zijn het heft in eigen handen te nemen, op onderzoek uit te gaan en vitaler en vollediger willen leven.

Welcome bij BreathWorks